Jesse Lewis

From AsianWiki
Jump to: navigation, search

Jesse Lewis-p2.jpg

Contents

User Rating

Current user rating: 95/100 (932 votes)

 You need to enable JavaScript to vote


Profile

  • Name: Jesse Lewis
  • Japanese: ルイス・ジェシー (Lewis Jesse)
  • Born: June 11, 1996
  • Birthplace: Tokyo, Japan
  • Height:
  • Blood Type:

Notes

  1. Member of Johnny's Jr. group "Hip Hop Jump".

Movies

Drama Series

Comments



Leave a Comment

Comments

yishin he is so good looking!! how i wish i could meet him in person!!!

jesse's future wife OMGF! i'm one year older than him?! gosh.. it's.. unbelievably frustating. He's so so hawt and cute though!

Kaye I wish he had more movies than drama series. I love his role as Yuuki Satonaka in Shiritsu Bakaleya Koukou in both of its drama series and movie. (n _ n)

Carole OMG, 1996, The same age as me?? And I thought he was at least 2-3 year older than me

aikawa OMG. he was born in 1996. he is so tall. i thought he was 20 years old for the first time

xani ooh look like everybody have the same observation as me when i saw Jesse on Sprout. he really looks like Taylor Lautner. . but is he half american? his name is an american name right>?

Duffy He has changed his artist name to " Jesse". Jesse is so cute, gorgeous, hot and yet funny!! His singing and dancing skills are amazing as well. Once you get to know him better, I bet you'd love him more! He really has it all.

Lilly jesse looks like a japanese version of austin mahone and taylor lautner mixed together xDDD am i the only one who thinks that? ._.


jesse is sooo cute!~ ^///^

ana He is so cute :-)

Thomas He gets his looks from his Mother, Grandma and Grandpa. Dancing skills and acting from his Father. Lotta love out there for ya.

J he looks like a Japanese version of Taylor Lautner...... anyone agree with me?

Nihal He is 5 days younger than me, OMG!! And he is soo cutee~~

Kristina He's only 364 days younger than me thats less than a year haha not too bad! now all I need to do is learn Japanese and it could work!! Oh God he is just gorgeous!!

Mae Holly modda @#%$!!! He's the same age as ME!!!! :O However 5 months older than me, swear to god he looks so MATURE! Beside I saw him in my first j-drama sprout, and was instantly a fan, which Is why I stalked him LOL Imma be a big fan of him now haha

Anu OMG!! He were the same age as me?!? He looked so older than me in the movie!

SAMANE so effective that I want to paint his face.

Anna Omg!! I love him!! <3 and he has the same bday as me too!! \(^3^)/ yet one year older... anyways, bday buddies!

johnikka i watch his movies and it was really awesome ....and i really admit his so cute....i really like him alot... i wish i could see him personally..much better to have new movies..

hirashizuka It's nothing to say, but I like all of your dramas!

hirashizuka He just look like my cousin :3,but it is girl.Went I see his dramas, I want to laugh! & I don't know :).

Nako. I love Lewis Jesse :DDD. AND HE IS JUST 6 MONTHS OLDER THAN ME! And he's part American! Omggg. Jesse! Date me❤.

And just to let some people know, his father is American and his mother is Japanese.

nolia we have the same age wow i cant believe and his taller than me but im 5 month older than him

AAA Fan Why he's younger than me T_T !! I Loved You jess >>>drama hahaha

Lara I really liked Jesse after watching "Sprout"... but he is 4 yrs younger to me.... please reply jesse.... <3

Jesse Lewis lover I love Jesse!!!!! <3 <3 <3 <3 w< <3

I want to know him a lot more. Damn! I'm so desperate!

Fieary T^T i feel like such a pedo.. he's 3 years younger than me.... sigh.. y are all JE boys so hot... ><

Jesse Lewis lover He is so handsome, cute and hot!!!!!! He is just one years older than me. I want to know him a lot more info and I want to meet him tooooooooooo! I love Jesse !!

Lily KYAAAAAAAAAA ♥♥ He so sugoi on (sprout) <33 and young lol :3

Natasha omg he's only 5 months older than me and he looks older than his age. 0.o he'd look like a giant compared to me...my height is like a 13 year old

Jucille uhhhhh... so cool >.< Hayato-kun (sprout)

I love him T.T

he is 9 months older than me yet he is so tall...wow Aishiteru Jesse-kun :3 愛してる (^.^)

kimyu omg!!! I am so surprised!!! I am 2 months older than him hahahaha !!!! and he is sooooo tall!!!!!

Taz501 love him!! awesome! cute! hes exactly a month older than me but hes soooo tall :)

Karla Uwa ~ Jesse is only a year and a couple months older than me omg. He is super handsome ! I thought he was way older ~~

toriBEAR OMG we are the same age :) xx

yaaay my feels !

jesim he's soo peng :) im loving this guy <3

Yasmin @Lala

His name is Jesse Lewis, but in Japan they put the last name before the first name.

lala He's so cool!!!! Is his name Jesse Lewis or Lewis Jesse??? I'm so confused.

Sunny I want to know more about him! His cute...we're the same age too! someone make a bio!

NA-chan omg so he is mixed i was suprised when i found out his father mus be the american since his last name isn't japanese i really love him he is young but so hot and look older than his age

nikattun when you first look at him, he's really cool and hot indeed. but when you get to know him through interviews, especially magazine interviews, he's a total dork and his sense of humor is very strong :D when you got to read his interviews, you'll burst yourself laughing at each of his statements.

gotta love this guy.. :)

baka dammmmmmmmmmmmmm he is really cool

baka really cool n i love him

chochino so intrigue by this guy. I need more jesse lewis

Mary His soo cute but is that his verified birthdate, is he really 16/15 years old only?

Noam Well according to his surname, it's his father who is a foreigner... Surnames come from the husband haha

Eline "Why is his name lewis jesse?" lol what a question. He's half japanese and half american. well that's what I've heard. But I want to know which of his parents are american?

Angela why is his name lewis jesse ? is he mixed ? so cute ! ;)

ruqaiya daaaaaaang i love jesse

Latest News Latest Trailers
* Jo Bo-Ah cast in OCN drama "Special Missing Persons Unit M"
* Lee Min-Ho cast in movie "Time Renegade"
* Ryoko Shinohara cast in movie "Unfair: The End"
* Yu Jun-Sang cast in SBS drama "Heard It Through the Grapevine"
* Mirei Kiritani, Kento Yamazaki, Kentaro Sakaguchi cast in live-action film "No Longer Heroine"
* Masatoshi Nagase cast in movie "An: Sweet Red Bean Paste"
* Lee Dong-Gun & Lee Yu-Ri cast in tvN drama "Super Daddy Yul"
* Hiroaki Murakami, Ayame Gouriki, Takanori Jinnai cast in TV Tokyo drama "Kuroi Gashu: Kusa"
* Rena Tanaka, Kazue Fukiishi, Munetaka Aoki cast in movie "Chateau de la Reine"
* Hiroki Hasegawa, Kumiko Aso, Toshiyuki Nishida cast in movie "Love & Peace" dir. by Sion Sono
* Youn Yuh-Jung & Kim Go-Eun cast in movie "Grandmother Gye-Choon"
* Masaki Okada cast in TV Tokyo drama "Fuben na Benriya"
* Sung Dong-Il, Kim You-Jung & Son Ho-Jun cast in movie "Joy"
* Lily Franky, Shinobu Terajima, Sosuke Ikematsu, Ai Hashimoto cast in movie "The Shell Collector"
* Jung Woo-Sung cast in movie "Jakseoui Byeon"
* Cho Yeo-Jeong cast in SBS drama "Divorce Lawyer in Love"
* Yuko Oshima cast in movie "Romance" dir. by Yuki Tanada
* Yuto Nakajima (Hey! Say! JUMP) cast in movie "Pink and Gray" dir. by Isao Yukisada
*
Amw-South Korea-flag.jpg
Kill Me, Heal Me *ep.7
*
Amw-Japan-flag.jpg
Ryuzo And The Seven Henchmen
*
Amw-South Korea-flag.jpg
Empire of Lust *teaser
*
Amw-South Korea-flag.jpg
Blood *teaser2
*
Amw-South Korea-flag.jpg
Kill Me, Heal Me *ep.6
*
Amw-Japan-flag.jpg
An: Sweet Red Bean Paste *trailer
*
Amw-South Korea-flag.jpg
Hyde Jekyll, Me *teaser5
*
Amw-Japan-flag.jpg
Love & Peace *teaser
*
Amw-South Korea-flag.jpg
The Deal *teaser
*
Amw-South Korea-flag.jpg
Ho-Goo's Love *tvN drama
*
Amw-Japan-flag.jpg
Romance *teaser
*
Amw-Japan-flag.jpg
The Case of Hana & Alice
*
Amw-South Korea-flag.jpg
Pinocchio *ep.18
*
Amw-South Korea-flag.jpg
Shine or Go Crazy *ep.1
*
Amw-South Korea-flag.jpg
Hyde Jekyll, Me *teaser4
*
Amw-Japan-flag.jpg
An: Sweet Red Bean Paste *teaser
*
Amw-South Korea-flag.jpg
Detective K: Secret of the Lost Island
*
Amw-Japan-flag.jpg
The Curtain Rises
*
Amw-Japan-flag.jpg
Meikyu Cafe
*
Amw-Japan-flag.jpg
La La La At Rock Bottom *English subtitled